Sascha Winkelmolen
Adviseur Finance & Administraties
Sascha is werkzaam bij ons als Adviseur Finance & Administratie. Sascha heeft hiervoor ruim 6 jaar gewerkt als assistent accountant bij een accountantskantoor, daarvoor in de logistiek en industrie als controller en in het kwaliteitsmanagement. Daarmee heeft hij ervaring opgedaan aan alle kanten van de tafel van het financieel management. Dit gecombineerd met een erg scherp financieel oog en zorgvuldigheid, is hij je man bij uitstek voor financiële analyses en beoordelingen, controleren van administraties en het structureren van administratieve werkprocessenen bijbehorende dossiervorming.
Sascha zal bij ons voornamelijk worden ingezet op samenstellen jaarrekeningen, review van administraties, aangiften en in adviesvragen rondom financieel management en administratieve organisatie.
Contact met Sascha?
Bel 085 06 06 745 of stuur Sascha een bericht met onderstaand formuliertje:
Werkervaring
Ik ben een gemotiveerde, spontane teamplayer en een energieke, optimistische doorzetter. Feedback zie ik als een goed leermoment. Tevens deins ik niet terug voor verantwoordelijkheid of een nieuwe uitdaging. Ik ga graag uitdagingen aan waar ik enerzijds mijn spontaniteit, flexibiliteit en mijn sociale vaardigheden in teamverband kan benutten. Zodat ik me de komende jaren kan blijven ontwikkelen als financial. Anderzijds wil ik individueel mijn verantwoordelijkheid nemen en doorzettingsvermogen tonen. Verder ben ik erg flexibel en altijd bereid om mijn collega’s bij te staan daar waar mogelijk is. Zelfstandigheid, eerlijkheid en een zakelijke maar zeker ook een sociale betrokken houding staan bij mij hoog in het vaandel.
Samenvatting
Sascha Winkelmolen
2010 - heden
Verwerking administraties en samenstellen en controleren van jaarrekeningen. Analyse van financiële gegevens ten behoeve van gerichte advisering en sparring met klanten. Voorbereiden, reviewen en indienen van diverse belasting aangiften. Begeleiding junior medewerkers op vaktechnisch en professioneel vlak.
Adviseur Finance & Administratie
Ondernemersadviseurs b.v.
feb 2024 - heden
Samenstellen van jaarrekeningen voor diverse organisaties. Verantwoordelijk voor de tijdige verwerking administraties. Aansturen afdeling boekhouding. Ondersteuning tijdens jaarrekening controle. Interim werkzaamheden inzake procesverbetering administratieve organisatie.
Assistent Accountant bij Wolting & Versteegh BV
Wolting & Versteegh accountants & belastingadviseurs
jan 2018 - jan 2024
Verantwoordelijk voor de financiële administratie van een holding en twee dochterondernemingen. Betrokken bij alle gebruikelijke activiteiten die worden uitgevoerd door een controller in een klein- en middelgroot bedrijf. Contactpersoon voor verzekeringsmaatschappijen en pensioenen. Leidende rol bij het beheren van de crediteuren- en debiteurenadministratie.
Controller
van Giersbergen Logistics
jan 2017 - dec 2017
Verantwoordelijk voor het sturen van incidentrapporten en notificaties omtrent correctieve acties naar Europese overheidsinstanties. Opstellen van (management-) rapportages vanuit onder andere SAP. Tevens back-up contactpersoon voor het blokkeren van producten in het ERP systeem. Betrokken bij projecten ten behoeve van procesverbetering. Sinds Juli 2015 facility contactpersoon tijdens de tijdelijke verhuizing vanuit het Medtronic gebouw naar het WTC Heerlen.
Vigilance & Field Action support Coordinator bij Post Market Surveillance EMEA, LatAM & India
Medtronic
juni 2016 - dec 2019
Administratief verwerken van klachtendossiers van (implanteerbare) medische apparaten. Beoordelen van de informatie, opvolging van incomplete dossiers, verwerking van geretourneerde producten en issuehandler. Onderdeel van het Root Cause analyse team, belast met het onderzoeken van laatrapportages naar de overheidsinstanties. Tevens verantwoordelijk voor en ondersteuning bieden aan projecten ten behoeve van procesverbetering.
Complaint Coordinator bij Post Market Surveillance International West
Medtronic
juli 2013 - juni 2016
Orderpicken, Orders controleren en klaar maken voor verzending. Werkzaam in het magazijn van tegels of het centraal magazijn voor verschillende zorginstellingen. Voor beide tevens betrokken bij het inwerken nieuwe medewerkers.
Allround employee
DSV Solutions Maastricht Airport
apr 2008 - aug 2012
Opstellen van control framework voor de hoofdprocessen. Procedures opstellen, implementeren van control & controle maatregelen. Het framework is ontwikkeld als basis voor het Tax control framework van de belastingdienst (horizontaal toezicht).
Afstudeerstage
Johnson Matthey Maastricht
20 weken, 2012
Meewerken in de financiële administratie, procedures opstellen en testen aan de hand van de Sarbanes-Oxley act, exchange pool project opgesteld en deels uitgevoerd, voornamelijk in de Engelse taal.
Meeloopstage
Hamilton Sundstrand CSC Maastricht
20 weken, 2010
Exportmarketing plan opstellen voor export naar Sudan, kwaliteitssystemen waarborgen en meewerken op de logistieke
afdeling.
Meeloopstage
Fromatech Ingrediënts BV Sittard
30 weken, 2007
Meewerken in het magazijn, verkoopgesprekken, enquêtering.
Meeloopstage
Logistieke stage Gransier BV Nuth
20 weken, 2006
Meewerken in het magazijn, verkoopgesprekken, enquêtering.